دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نخستین اجلاس برندهای برتر خانه ایرانی 1394

به اطلاع تمامی فعالان حوزه صنعت فرش ایرانی – اعم از فرش ماشینی و فرش دستبافت – میرساند که انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کننده وابسته به سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده در نظر دارد در آذرماه سال جاری اولین اجلاس ” برندهای برتر خانه ایرانی حامی حقوق مصرف کننده “ در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار نماید .

اجلاس برندهای برتر خانه ایرانی که در راستای ارج نهادن به تلاش های واحدهای صنعتی ، تولیدی و خدماتی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و همچنین تشویق واحدها و بنگاههای تجاری و اقتصادی برای تولید و ارائه خدمات با کیفیت با هدف جلب حداکثری رضایت مشتریان برنامه ریزی شده است ، در تاریخ : 05-09-94  با حضور  معتبرترین برندهای صنایع مختلف از سراسر ایران برگزار میگردد.

علاوه بر این شورای سیاست گذاری اجلاس برندهای برتر خانه ایرانی در نظر دارد واحدهای صنعتی و خدماتی را در حوزه های فهرست شده ذیل، بررسی وارزیابی نموده و در صورت تأیید و کسب امتیازات لازم از واحدهای پیشرو و برتر در قالب اهدای تندیس زرّین و تقدیرنامه به عنوان ” برندهای برتر حامی حقوق مصرف کننده ” در کشور در سال 94 تجلیل به عمل آورد.

****  سرفصل ارزیابی گروههای صنعتی و خدماتی در اجلاس برندهای برتر :

– منسوجات و پوشاک

– نما،  طراحی خارجی و دکوراسیون داخلی خانه ایرانی

– تجهیزات داخلی خانه و آشپزخانه

– کاشی، موزاییک و درب و پنجره

– مصالح ساختمانی و پوشش های تزئینی داخلی خانه از جمله سقف پوش ،رنگ ، کاغذ دیواری و ..

– صنایع شوینده ، بهداشتی و سلولزی پرمصرف خانگی

 ****   برخی از مهمانان و سخنرانان مراسم :

– مسئولین سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده

– مسئولین فراکسیون  حمایت از حقوق مصرف کننده  مجلس شورای اسلامی

– مسئولین انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده

– مسئولین وزارت صنعت ، معدن و تجارت

** علاوه بر اهدا تندیس زرّین به برندها برتر در این اجلاس همچنین در حاشیه این اجلاس نشستهای تخصصی ویژه ای نیز همراه با اهداء گواهینامه معتبر برای مدیران محترم صنایع برگزار میگردد که برگ زرّینی در رزومه مدیران محترم و معتبر صنایع خواهد بود و این امر میتواند به لحاظ تبلیغاتی نیز برگی درخشان در کارنامه افتخارات و موفقیّتهای شرکت باشد.

اجلاس برندهای برتر خانه ایرانی فرصت مناسبی است تا شرکتهای تولیدی در شاخه های مختلف با کسب افتخارات لازم علاوه بر حضور در جمع برندهای معتبر بتوانند در بازر رقابتی پسا تحریم حضوری موثر داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

03154737797

09129337797

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *