دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بافت فرش یکپارچه و سفارشی

فرش یک پارچه و سفارشی چیست؟ شاید شما هم از جمله افرادی هستید که به دنبال طراحی فرش با سایز اختصاصی منزل خود هستید. خانه های که معمولا در معماری آنها از سایزهای استاندارد متناسب اسایز فرش استفاده نشده است و تعداد آنها نیز در ایران زیاد است. در هر صورت بافت فرش در سایز سفارشی و اختصاصی یک نیاز و ضرورت است که به دلیل مشکلات در تولید کمتر کسی زیر با آن می رود. در صورتی که شما نیز به دنبال فرش ماشینی با سایز غیراستاندارد هستید، با ما همراه باشید تا شما را برای سفارش یک فرش کاملا با اندازه اتاق شما یکسان باشد راهنمایی کنیم.

تولید فرش در اندازه اختصاصی و سفارشی یکپارچه

بسیاری از ما محیط هایی را در داریم که برای فرش کردن آن با مشکل روبرو میشویم. اتاقهای منازل قدیمی و یا شرکتها و موزه ها و اماکن تاریخی و محیطهای وسیع و محیطهایی که فرش در اندازه های استاندارد شش متری و نه متری و دوازده متری و انواع قالیچه در آن جای نمیگیرد. در چنین مواردی ما معمولا مجبور میشویم چند تخته فرش کنار هم بیاندازیم. اما گاهی اندازه فضای مورد نظر ما برای فرش کردن، به گونه ای است که به هیچ شکلی نمیتوان آن را با کنار هم قرار دادن چند فرش پر کرد و این امر میتواند به علت شکل محیط مورد نظر و یا اندازه نامتعارف آن و یا هردوی این موارد باشد. علاوه بر این گاهی برای زیباتر شدن محیط مورد نظر خود ترجیح میدهید به جای کنار هم قرار دادن چندین فرش، از یک فرش یکپارچه برای محیط مورد نظر خود استفاده کنید چرا که در چنین مواردی استفاده از فرشهای یکپارچه در هر اندازه و شکلی به صورت سفارشی میتواند در زیباسازی محیط تاثیر بسزایی داشته باشد.

فرض کنید فضا و محیط مورد نظر شما یک هشت ضلعی و یا یک دایره بزرگ و یا یک مستطیل در اندزه غیر استاندارد به همراه یک مقدار فضای اضافی و یا هر حالتی که شما میتوانید فرض کنید، باشد. مسلما شما نمیتوانید یک محیط شش یا هشت ضلعی با قطر 30 یا 40 متری یا … را با فرشهای موجود در بازار به گونه ای زیبا و یک دست و بدون دوخت فرش نمایید. در اینجاست که گروه طراحی بانک اطلاعات فرش به کمک شما آماده است که فرش و طرح مورد نظر شما را در هر اندازه و شکل مورد نظر شما به صورت سفارشی برای شما تهیه میکند.

فرشهای ماشینی یکپارچه و بدون دوخت، به شما کمک میکند که تمامی نقاط محیط مورد نظر خود را به صورت یکسان و یک دست و با یک نقشه و طرح فرش نمایید. برای انجام این کار کافی است با شماره های موجود رد صفحه ارتباط با مای بانک فرش تماس حاصل نموده و پس از مشاوره رایگان از خدمات بانک جامع اطلاعات فرش ایران بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *