دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تعرفه عضویت در بانک فرش ایران

جدول فوق فهرست طرحهای عضویت در بانک جامع اطلاعات فرش ایران (ICCD) و همچنین امکانات و ویژگیهای هر یک از این طرحها را به نمایش میگذارد. اما مدیریّت بانک فرش به همراه تیم پشتیبانی، امکانات ویژه ای را نیز مهیّا ساخته اند تا تولیدکنندگان و فروشندگان فرش ماشینی و فرش دستبافت ایران به راحتی بتوانند فرشهای جدید خود را در معرض دید عموم قرار داده و فروش خود را افزایش دهند. در ادامه به شرح این امکانات و خدمات ویژه و توضیح طرح سفارشی می پردازیم.

** طرح سفارشی، برای کسانی پیش بینی شده است که تمام آیتمهای مورد نظرشان در یک طرح وجود ندارد. بانک جامع اطلاعات فرش ایران (ICCD) به منظور رفاه حال شما تولیدکنندگان و فروشندگان محترم، علاوه بر آیتمهای ذکر شده در جدول فوق، خدمات ویژه ­ای را در اختیار شما قرار می دهد که به صورت جداگانه و سفارشی در اختیار علاقمندان قرار میگیرد.

خدمات ویژه بانک فرش

1) پشتیبانی و به روز رسانی مداوم از طریق تیم مدیریت: با این طرح همه­ ی فعّالان صنعت فرش که به اینترنت دسترسی ندارند و یا به هر دلیلی توانایی به روز رسانی اطلاعات و محصولات خود را ندارند، به راحتی می توانند با پرداخت مبلغی اندک به صورت ماهانه، اطلاعات خود را در بانک جامع اطلاعات فرش ایران (ICCD) به روزرسانی کنند. هزینه به روزرسانی محصولات بابت اضافه کردن و بهینه سازی تصویر هر فرش فقط 1000 تومان بابت حداقل 30 فرش میباشد.

بانک جامع اطلاعات فرش ایران، خود را موظف میداند که بهینه سازی اوّلیه را برای ثبت و شناسایی اعضا در موتور های جستجو انجام دهد. لیکن انجام بهینه سازی و افزودن مطالب و تصاویر فرشها در ادامه کار به عهده خود اعضا بوده و کاری بسیار ساده است اما با ای حال تیم پشتیبانی بانک اطلاعات فرش در این راه هرگونه راهنمایی و آموزش لازم را در اختیار اعضا قرار میدهد تا برای اضافه کردن نقشه ها و طرحهای جدید فرشِ خود به مرور به مهارت لازم دست یابند. علاوه بر این، در صورت درخواست به روزرسانی و بهینه سازی سایت اعضا، به وسیله تیم پشتیبانیِ بانک فرش (ICCD)، این امر با دریافت هزینه ای اندک مقدرو خواهد بود.

2) سفارش ثبت و تنظیم دامنه اختصاصی: با این سرویس شما میتوانید هم از امکانات حضور در بانک جامع اطلاعات فرش ایران (ICCD) بهرمند شوید و هم یک دامنه­ ی اختصاصی برای خود داشته باشید. با ثبت دامنه­ ی اختصاصی و تنظیم فروشگاه خود بر روی آن میتوانید سایت خود را به صورت کاملاً مستقل به نمایش درآورید. دامنه­ های مختلف (.ir, .com, .net, .co, .…) با توجه به شرکتهای ارائه دهنده­ ی آنها قیمتهای متفاوتی را دارند. اما به صورت کلی دامنه­ ی داخلی .ir نسبت به دامنه های دیگر ارزانتر است. اما با تمام این اوصاف مدیریت بانک جامع اطلاعات فرش ایران ( ICCD ) قیمت ثبت راه اندازی هر دامنه اختصاصی را هنگام ثبت آن تعیین و به متقاضی اعلام می نماید.

3) سفارش قالب اختصاصی: اعضایی که مایلند یک قالب اختصاصی و متفاوت مخصوصِ خود داشته باشند که در آن رنگ آمیزی و منوها و هدر سایت را با سلیقه­ خود انتخاب کنند، میتوانند از طریق تماس با مدیریّت و توصیف قالب مورد نیاز خود آن را سفارش دهند. هزینه­ ی طراحی یک قالب در حالت عادی 100,000 تومان می باشد. موارد دیگر از طریق مدیریّت محاسبه و به  متقاضی اعلام میگردد.

** نکته: کسانیکه از طرح طلایی استفاده مینمایند در صورتی که هر سه مورد فوق، سفارش دهند از 10 درصد تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *