دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

قوانین کلی بانک اطلاعات فرش

* این قوانین و مقررات مربوط به تارنمای « بانک جامع اطلاعات فرش ماشینی ایران » میباشد. که از این به بعد با نام تجاری ICCD یا بانک فرش نیز معرفی خواهد شد.

* قوانین این سایت برحسب شرایط به روز رسانی شده و اعضا موظّفند، هرگونه تغییر در صفحه­ ی قوانین و مقررات سایت را پیگیری نموده و براساس آن عمل نمایند.

* عضویت هریک از اعضا در ICCD به معنای مطالعه و قبول کلیه شرایط و ضوابط این تارنما میباشد و فرد پس از عضویت نمی تواند به دلایلی از قبیل جهل به قوانین و عدم محاسبه کافی از تایید آن سر باز زند.

* اعضا باید از ارائه هر گونه مطلب و عکس غیر اخلاقی و مغایر با شئون نظام جمهوری اسلامی ایران و شرع مقدس اسلام برای معرفی محصول پرهیز کند.

* در صورت مشاهده ی هرگونه استفاده­ ی غیر مجاز از سوی کاربران سایت و یا ارائه اطلاعات خلاف واقع در بانک جامع اطلاعات فرش ایران و…، در هر مرحله از دوره­ ی عضویت، عضویت آنها لغو و از ثبت نام مجدد آن جلوگیری به عمل خواهد آمد. بدیهی است وجوه واریزی بابت ثبت نام نیز به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود.

* کلیّه ی اعضا ملزم به ارائه ی مشخصات مطابق واقع در مورد خود، نوع کسب کار و اطلاعات تماس می باشند. اطلاعات تماس همچون ایمیل، شماره تلفن ثابت و همراه و… برای ارتباط مشتریان با اعضا و ارتباط مدیریت با اعضا در مواقع ضروری است. در صورت بروز هر گونه مشکل ناشی از وارد نمودن اطلاعات تماس نادرست، مسئولیّت و عواقب ناشی از آن برعهده ی خود فرد خواهد بود.

* ICCD یا بانک جامع اطلاعات فرش ایران، در قبال محصولات فروشگاه ها هیچ مسئولیّتی ندارد ولی کلیه فرش ها و محصولات فروشندگان تا حد ممکن رصد می شوند و در صورت تخلّف، محصول حذف و  با فروشنده برخورد خواهد شد.

* ICCD فقط مسئولیّت و ضمانت خرید فرش از فروشگاههایی را بر عهده میگیرد که از طریق صفحه­ ی «ارتباط با ما» معرفی شده باشد.
* کلیه ی اعضا باید از بزرگنمایی ، تبلیغات دروغین ، تصاویر و توضیحات نامرتبط و هر گونه شیوه و روشی که خریدار را در تصمیم گیری برای خرید فرش دستبافت و یا فرش ماشینی به اشتباه اندازد بپرهیزند.

* مسئولیت حفاظت از فایلها، مطالب موجود در سایت، نام کاربری و کلمه عبور هر یک از اعضا بر عهده ی خود آنها بوده و مدیریت هیچ مسئولیتی را در این زمینه بر عهده نخواهد گرفت.

* این سایت به صورت تخصّصی فقط و فقط در زمینه فرش دستبافت و فرش ماشینی ایرانی در انواع و اقسام مختلف آن(اعم از قالی و قالیچه یا همان فرش ماشینی کلاسیک, (فرش 350 شانه, فرش 440 شانه, فرش 500 شانه, فرش طرح 700 شانه, فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه, فرش 1200 شانه, فرش 1500 شانه)، تابلو فرش دستبافت، کناره، پشتی، پادری، پله پوش، انواع گلیم فرش، انواع جاجیم، انواع فرش فانتزی اعم از فرش شنل و فرش شگی, و…) کار میکند و مدیریت سایت ارائه و تبلیغ هرگونه محصول نامرتبط را ممنوع اعلام می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *