دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سوالات رایج کلی

سوالات کلی در رابطه با بانک اطلاعات فرش ماشینی و دستباف ایران

* مفهوم، اهداف و نقشه­ ی راه «بانک جامع اطلاعات فرش ایران یا  ICCD » چیست؟

** چه کسانی میتوانند در بانک فرش ICCD عضو شوند؟

*** آیا مردم عادی که نه فروشنده فرش هستند و نه تولیدکننده، میتوانند بدون پرداخت حق عضویت فرشی را که برای فروش دارند، در بانک فرش به نمایش بگذارند؟

* چه کسانی میتوانند در بانک فرش ماشینی و دستباف ایران عضو شوند؟

شرایط عضویت در بانک فرش ماشینی و دستباف

تمامی تولیدکنندگان و فروشندگان فرش ماشینی و فرش دستبافت می­توانند در این سایت ثبت نام کنند. علاوه بر این کسانیکه تولیدکننده نیستند و فروشگاه فرشی نیز ندارند و صرفا به دنبال راه­ اندازی یک فروشگاه فرش آنلاین و کسب درآمد از آن هستند، پس از احراز هویّت، به راحتی میتوانند در ICCD ثبت نام کنند.

** آیا مردم عادی که نه فروشنده فرش هستند و نه تولیدکننده، میتوانند بدون پرداخت حق عضویت فرشی را که برای فروش دارند، در بانک فرش به نمایش بگذارند؟

به منظور رفاه حال هموطنان عزیز، مدیریت بانک جامع اطلاعات فرش ایران (ICCD)، بر آن شد امکانی را فراهم آور تا کسانیکه فروشنده فرش یا تولیدکننده فرش نیستند نیز بتوانند فرش های خود را به فروش برسانند. بدین منظور، هریک از شما هموطنان عزیز که فرش نو و یا فرش دست دو و کار کرده برای فروش دارد میتواند تصویر و مشخصات کامل آن را (طبق مشخصات فرش های موجود در سایت) از طریق ایمیل برای ما ارسال کند تا در فروشگاه اختصاصی بانک فرش ماشینی ایران در معرض دید هم میهنان عزیز قرار گیرد. هزینه ی قرار گرفتن هر فرش در سایت 5000 تومان میباشد که از طریق ارسال کارت به کارت قابل دریافت میباشد.

+ برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق صفحه ارتباط با ما، با واحد پشتیبانی بانک اطلاعات فرش ایران تماس حاصل نمایید.

+ پاسخگویی تلفنی واحد پشتیبانی بانک اطلاعات فرش ایران، همه روزه (به جز روزهای تعطیل) از ساعت 8:30 الی 16:30 خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *