دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سوالات مربوط به مشتریان

سوالات مربوط به مشتریان و بازدیدکنندگان بانک فرش ماشینی و دستباف ایران

* چرا فرش هایی که در بانک جامع اطلاعات فرش ایران (ICCD) به فروش میرسند، نسبت فروشگاه های دیگر ارزانتر است؟

* آیا فرش ماشینی، در اندازه هایی غیر از اندازه های تعیین شده در سایت هم تولید میشود؟ (= اگر فرش در اندازه ی مورد نظر خود نیافتیم چه کار کنیم؟)

* آیا تمامی اطلاعات وارد شده در بانک فرش ایران در مورد هر محصول صحیح است؟

* درصورت خرید فرش ماشینی و یا فرش دستباف از طریق مدیریت سایت، نحوه ارسال چگونه خواهد بود؟

علت ارزان بودن فرش در بانک جامع اطلاعات فرش ماشینی و دستباف ایران

انواع فرش ماشینی و فرش دستباف موجود در این سایت به صورت مستقیم از سوی تولیدکنندگان ارائه می­شوند و مسلما کاهش واسطه ها باعث کاهش قیمت فرش خواهد شد. همچنین فروشندگان فرش عضو نیز  با توجّه به کاهش هزینه ­ی نگهداری و انبارداری محصولات و تعهّدی که نسبت به مشتریان معرفی شده از این طریق دارند، با توجّه به شرایط فروش خود در فصول مختلف، تخفیف­های مناسبی را برای خریداران اینترنتی فرش ماشینی, در نظر می­گیرند.

آیا فرش ماشینی، در سایزهایی غیر از سایزهایی تعیین شده در سایت هم تولید میشود؟

خوشبختانه امروزه با پیشرفت دستگاههای تولید فرش ماشینی، امکان بافت فرش در هر سایز سفارشی وجو دارد. بنابر این دیگر نگران استاندارد نبودن فضای اتاق خود نباشید. شما به راحتی میتوانید محصول خود را انتخاب نموده و سایز مورد نظر خود را از طریق شماره های ثبت شده در صفحه ی «ارتباط با ما» سفارش دهید.

صحت اطلاعات درج شده برای فرش های ماشینی و دستباف سایت

مسئولیت صحت اطلاعات فرش های موجود در این سایت بر عهده­ ی فردی است که آن را وارد کرده است اما به منظور سهولت کار برای کاربران و افزایش امنیّت خرید، مدیریّت سایت امکانی فراهم کرده تا افراد بتوانند از طریق شماره های فوق و یا صفحه­ ی «ارتباط با ما» خریدی مطمئن داشته باشند. از آنجا که عضویت در این سایت برای همه تولیدکنندگان و فروشندگان فرش ماشینی و دستباف, آزاد است، مدیریت سایت صرفاً ضمانت خرید محصولاتی را که از طریق شماره های فوق یا صفحه­ ی «ارتباط با ما» و یا فروشگاههای معرفی شده از سوی مدیریت، خریداری شود بر عهده می­گیرد.

* درصورت خرید محصول از طریق مدیریت سایت، نحوه ارسال چگونه خواهد بود؟

لازم به ذکر است که قیمتهای اعلام شده در این سایت، قیمت درب فروشگاه یا کارخانه می باشند و هزینه­ ارسال آن محاسبه نشده است.  اما چنانچه محصولی از طریق مدیریت سایت(صفحه ی «ارتباط با ما») سفارش داده شود، به منظور کاهش هزینه­ ها، مدیریت ابتدا بررسی میکند که اگر تولیدکننده، دارای نماینده ای در شهر فرد سفارش دهنده (یا یکی از شهرهای نزدیک آن) باشد، محصول از همان طریق برای وی ارسال گردد با این تفاوت که معرفی از طریق بانک اطلاعات فرش به فروشنده، تخفیف مناسبی را برای خریدار به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *